понедельник, 24 сентября 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - задоволення потреб усіх учнів потребує ретельної підготовки та планування вивчення навчальної теми.  Учні, які мають труднощі в навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки. Наприклад, учні, які  мають труднощі в навчанні можуть отримати  додатковий час для виконання окремих завдань, змінені чи уточнені цілі навчання,   об’єднуватися в групи за особливими критеріями тощо.  Учні з особливими здібностями й талантами матимуть більш творчі завдання, які вимагатимуть широкої ерудиції та глибоких знань матералу. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий